SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Inspiracija: vunena filcana jaja i radionica filcanja

22.3.17

Radionica filcanja - Tanja dela Nešto - Felt eggs 
Vuna je za mene materijal koji nas najviše povezuje s prirodom. Dovoljno ju je držati u ruci i osjetiti povezanost. Posebno je iskustvo sudjelovati u procesu izrade predmeta od sirove vune. Iako mnogi, sasvim nepravedno vunu povezuju isključivo sa zimom i zimskim ukrasima - to zaista nije i ne mora biti tako. Vuna je materijal za sva godišnja doba. Raditi s vunom opušta samo po sebi, a usvajanje vještine mokrog ficanja će vas sigurna sam, odagnati od svakog stresa.

Ako planirate uključili najmlađe u ovaj proces, pripremite se na skromne rezultate, a naglasak dajte na sam proces i izradu. I na strpljenje!
U hobi dućanima su dostupni razni već pripremljeni paketi češljane vune spremne za filcanje. Vuna u toj ponudi može biti već obojana ili ju možemo sami bojati.

Osim vune potrebni su sapun, voda, zdjela... Igle za filcanje, ako biste radili jaja ili kuglice sada nisu potrebne. U našoj tradiciji filcanje vune i nije baš zastupljeno, pa ćemo teško naći bake ili tetke koje bi ovu vještinu i tehnike mogli s nama podijeliti.

Radionica filcanja - Tanja dela Nešto - Felt eggs 
A budući da smo mi još uvijek na četvrtom katu nebodera, bez dvorišta - još se nisam upustila u niti jedan dio ovog procesa kod kuće. No, unatoč tome mogu si priuštiti malu vunenu avanturu u ateljeu moje prijateljice Tanje (Tanja dela Nešto)  gdje održava tečajeve i radionice filcanja. Ako se nađete u prilici prisustvovati izradi ili sudjelovati u tečaju ili radionici - nemojte to propustiti.

Tako ćemo ovaj Uskrs uživati u filcanim jajima. Ja sam poželjela jednobojna, jednostavna, ali kombinacije su beskrajne.

Radionica filcanja - Tanja dela Nešto - Felt eggs 



I ovo se čini zanimljivo

0 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images