SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Proljetno balkonsko vrtlarenje

29.4.16


Balskonski vrt u novoj sezoni - Garden balcony

Ove godine smo ozbiljnije prionuli na balkonsko vrtlarenje. Nabavili smo sjemena, sadnica, literature, zemlje i krenule na posao. Uz ovakve pomagače - uvjerena sam u uspijeh. Poučena iskustvom, sve što smo posijali smo stavili odmah vani na balkon. Prvih par tjedana sam ih pokrivala termo tkaninom po noći, a kada su se jutarnje temperature popele oko 10°C više nisam ni to.
Najbolje su se zametnule cherry rajčice. Kada su izdanci izrasli na oko 3 cm visine, oko njih sam posijala bosiljak. Kada su još malo stasale, razrijedili smo ih, tako da smo odrezali najslabije biljke. Nismo ih čupali iz korijena, samo recnuli.
Salata nas je ove godine iznenadila u našem vrtu. Nakon zime, kada smo ostavili čitavu parcelu koju dužimo u Gradskom vrtu Sveta Klara - na gredici gdje smo imali salatu, našli smo nove mladice.  Nekoliko njih sam prenijela na balkon, da imamo koji list salate za salatu ili da se kanarinci zaslade.

Balkonski vrt - Garden balcony - crops in pots

Pomadore krajem ožujka - Cherry tomato in  March

Pomadore u travnju, par tjedana kasnije - Cherry tomato in April few weeks later 



Zaista se radujemo boravcima na balkonu. Jutarnjim kavama, popodnevnom odmoru... Ali još malo o prošloj godini. Prošle sam godine nabavila iz svih krajeva lavande i ostalog mirisnog bilja. Hvar, Dubrovnik, Mostar, Zagorije... Ova lavanda od prošlog ljeta, kao netaknuta puna mirisa i dalje osvaja naš balkon. U velikoj kanti hvarska, intenzivnog mirisa. U manjoj, dubrovačka je zadržala i prekrasnu boju.
A limuni, to je sve što je ostalo...

Lavanda - lavender on our balcony
Što je ostalo od limuna od prošle sezone - Last of the winter lemons
Balkonsko vrtlarenje - balcony gardening
A da ne prođe post baš bez krpica, evo moje prve verzije japanske pregače - za koju (da, da) još uvijek dugujem nastavak tutorijala.

Detalj na lanu - detail on linen

Lanena pregača - linen apron
Lanena pregača - linen apron


I ovo se čini zanimljivo

1 comments

  1. Pa djevojke vi ste baš bile vrijedne! Svaka čast! Meni nešto ove godine nije krenulo sa biljnim svijetom pa sam odustala od uzgoja na neko vrijeme! Držim palčeve da imate pravo bogatstvo u vašem malom vrtu!

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images