SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Pripreme za Božić u domaćoj radinosti

14.12.15


Prosinac... vrijeme mnogih radosti! Sigurna sam da ovo doba svima nešto znači, na neki njihov način. Evo što se u boforskoj radionici radi u prosincu.
U ovo doba u boforskoj radionici se radovi vezani uz šivanje polako privode kraju i šivaća mašina se sprema. Naravno, ja ne mogu sjediti s mirom, tako da u ovo hladno, a ovdje i nerijetko snježno doba na red dolazi moja druga strast - a to je vunica i kukica.

A kako počinju pripreme za Božić za jednu radinost? Pa... već u lipnju stižu prve obavijesti, na primjer s DaWande (Da Wanda je internetski portal za prodaju rukotvorina koji je baziran na Europsko područje). Oni s božićnim i zimskim temama već kreću pred kralj ljeta. Tako je ove godine, ako ste htjeli konkurirati za mjesto u tiskanom katalogu, vaši božićni ukrasi su već trebali biti fotografirani u kolovozu. Najkasnije u kolovozu. Da mi je vidjeti kakvog Grinča kako sjedi u toj redakciji.
Bofori nisu bili spremni odgovoriti na taj izazov, ali me je svakako to potaknulo da se krenem spremati na vrijeme. Tako je početkom rujna već stigla pošiljka krpica s uzorcima koje sam iskoristila za izradu stabalaca. Zgodno je to što kupovina božićnih i zimskih uzoraka ljeti dođe s posebnim popustima.

Razmišljala sam svo to vrijeme o tim Grinčevim. Sve sam čekala da me negdje doskoče - joj, pa tek je 1.12. a ti već briješ po božiću... Ali ne mogu reći da ih je puno. Više je ovih koji su ipak krenuli promišljati Božić početkom Adventa, kako i priliči. Tako već vidim te Grinčeve u nekom šoping centru večer prije Badnjaka kako mahnito obilaze dućane, jer ih je prosvijetlila munja!
Ali, na stranu šalu. Ovakve pripreme su specifične za ovakvu radinost. Morate se pripremiti prije. To mi je sada jasno. Tako već sad sam jednom nogom u proljeću, a zima nije pravo počela. A ozbiljno već razmišljamo o maškarama.

Za prosinac je važno da se posvetimo svojim obiteljima, jedni drugima. A ovo doba godine donosi i svoje loše strane, prehlade, viroze... strašne kombinacije koje samo roditelji vrtićke djece mogu pojmiti. Posebno roditelji dvoje (ili više njih). Uzevši i to u obzir, a i sam blagdan koji nam predstoji koji nas poziva na zajedništvo i dijeljenje... Uz dobro planiranje posao privodim kraju. Kako sam rekla na početku, mašina se polako sprema, a kukica i vunica uz toplu dekicu izlazi van.

Hvala svima koji su kupovali boforske krpice ove godine. I posebno hvala svima koji prate bofroski blog i ostale ogranke društvene mreže.

Iako su zalihe gotovih boforskih krpica pri kaju, ostaje vam puno postova na blogu i inspiracije na boforskom Facebooku, instagramu, pinterestu...


I ovo se čini zanimljivo

1 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images