SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Mirisni jastučići lavande, kadulje, ruzmarina i bela luiđe

7.8.15


100 bofora - linen herbal sachets
Iako je lavanda bez premca, ipak mi se čini da je drugo bilje neopravdano slabije zastupljeno. Upotreba lavande u domu ima bezbroj, bilo da radite vlastitu kozmetiku, pripravke za čišćenje ili je jednostavno spremate u vrećice.

Za one koji nisu od "uradi sam akcije" – evo nešto vrlo jednostavno. Sami možete natrusiti nešto lavande pa je koristiti za osvježenje usisavača. Jednostavno, kada stavite novu vrećicu u usisavač – prospite šaku lavande na pod i potegnite usisavačem. Miris lavande će nadoći svaki put kada upalite usisavač, a u međuvremenu će održavati red u prašnjavoj vrećici. Ostatak osušene lavande čuvajte u papirnatim vrećicama ili suhim staklenkama.

Lavander, sage, rosmary, lemon beebrush
 Mi smo otišli korak dalje. S predivnog Hvara nam je stigla pošiljka lavande, kadulje i ruzmarina. Iz Mostara sam također dobila nekoliko buketa svježe lavande, koje sam ostavila još koji tjedan da se suše na balkonu. I iz Dubrovnika mi je uz lavandu stiglo nešto posebno. Samo ovdje da kažem da su sve ove tri lavande imale poseban vonj, intenzitet i drugačiju boju – stvarno istinsko bogatstvo.

A ovo posebno – to je bela luiđa, kako mi dole kažemo. Možda poznatija kao citronovac ili erba luigia (ako pitate Google) cedrina, limoncina, citronella, erba Luigia, erba Luisa, erba di Maria Luigia, erba perseghina, limonetto, lippia, aloisia. I od nje se mogu raditi rakije, likeri, kozmetika. Maje Zmaje su koristile eterično ulje citronele za svoj pripravak protiv komaraca!

Odlučila sam napraviti vlastitu mješavinu ovih osušenih biljaka i napuniti jastučiće koje sam sašila od ostataka krpica. Dodala sam na svaku vrećicu i oznaku u posebnoj boji – tako da su i one postale dio moje serije "bez oznake" kojom želim naglasiti važnost izrade rukotvorina.

100 bofora - linen herbal sachets with labels
Sewing with kids

I dok sam to radila, nešto zanimljivo se dogodilo. Nekome su se jako svidjele moje vrećice s obojanim oznakama...
Ne znam odakle joj ideja da to i fotografira sa "svojim" mobitelom. Na kraju smo ipak zajedno odabirale mješavinu bilja koja bi odgovarala pojedinoj boji oznake na jastučiću. 
Sewing with kids

Sewing with kids - herbal sachets with color labels

I ovo se čini zanimljivo

0 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images