SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Adventski kalendar - kako se to radi

23.11.14


Ako ste se odlučili sašiti adventski kalendar, evo nekoliko trikova i korisnih uputa kako to napraviti.


Odredite veličinu
Prvo odlučite kakav kalendar želite, odnosno koliko džepova da ima. Advent ili došašće započinje prvom od četiri nedjelje prije Božića pa traje do Badnjaka. Tako adventski kalendar, ovisno kako koje godine može imati 27 dana, a može i 21. Uvijek, ako se želi imati neka univerzalnost, pa da se uradak može koristiti i naredne godine, dobro je izabrati neku sredinu. Ove 2014. godine advent traje 25 dana. 

Šivanje adventskog kalendara /sewing advent calendar

Kakve ćemo džepove?
Sad kada im znamo broj, pitanje je kakve džepove želimo, a tu je i pitanje ustvari što ćemo u njih stavljati. Najjednostavnije bi bilo sašiti u par redova nekoliko dugačkih traka i prošiti ih poprečno. Malo više truda zahtjeva se kada se radi svaki džep zasebno, ali tada vam na volju ostaje beskrajna mašta u odabiru oblika, dezena, ukrasa…
Zgodno je također dodati volumen džepovima, pa da oni postanu tobolci, preklapajući ih na dnu ili sa strana. Pogledajte ovaj viseći organizator koji vam može dati dodatne ideje i pojašnjenja.

Tobolac sa ušivkom sastrane

Davanje volumena džepu preklopom
Krenimo sa šivanjem
Strpljivo i uredno posložite svoje džepove na radnu plohu kako biste bili sigurni koliko materijala za podlogu trebate odrezati. Materijal za podlogu bi možda najbolji bio neki keper, ali i obično platno će biti dostatno, ali u tom slučaju preporučam staviti podstavu. Ja sam podstavu stavila nakon što sam ušila sve džepove.

Dodavanje podstave / interfacing fabric

Brojevi
Spretniji ili oni sa boljom opremom će radije prošiti brojeve ili izvesti, ako imaju tu opciju na mašini. Ja sam koristila flomaster za tkanine kojim sam ispisala brojeve na pamučnoj zakrpi koja se zatim glačalom prilijepi na platno. 
Brojevi na adventskom kalendaru /numbers on the advent calendar

Završni detalji
Ne zaboraviti ušiti trakice ili omče za koje će se kalendar objesiti. Ovdje sam ušila sa stražnje strane jedan duboki džep u koji se može ugurati štap, kako bi dao cijeloj tkanini čvrstinu i da bi zadržala oblik.

Ušivak za štap, ojačanje
 Nadam se da ste našli dovoljno inspiracije i odgovora na pitanje kako se to radi! Veselo šivanje i vesele pripreme za blagdane!!!


šivanje adventskog kalendara /sewing advent calenda
 

I ovo se čini zanimljivo

2 comments

  1. Prekrasan je! Odmah mi dođe da sjednem za mašinu, iako sumnjam da bi moj ovako lijepo ispao! ;)

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images