SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Žašto kukica?

9.10.14


Eto zašto! Iako je šivanje meni najdraži oblik spajanja i stvaranja nečeg iz gotovo ničeg, došlo je vrijeme da se šivaća mašina malo odmori, a ja okušam u možda prvoj vještini koju sam naučila još tamo davno, davno gledajući babu, mamu i tetke kako nabadaju bodove, broje na glas kad ih se prekida, križaju na nekom čudom crtežu zvanom mustra križiće i kružiće… 

Za razliku od šivanja, gdje treba uložiti pristojan iznos za kupnju stroja, ili odvojiti komad prostora za njegov smještaj osnove za pletenje i kukičanje možete vrlo jednostavno pripremiti. Čak kukičanje je još zahvalnije jer kukicu možete turnuti u džep, a vunicu u torbu i tako svaku dosadnjikavu kavu začiniti s malo pletiva. 


Kukicu kupite već za 20 kn. Sigurna sam da ima i skupljih i jeftinijih, ali za početak treba imati mjeru i po meni kupiti kvalitetan alat. Za početnike, u bilo čemu, je bitno da se ne moraju mučiti s lošim priborom, jeftinom vunicom ili nekom koja se teško plete. Bitno je da si olakšate maksimalno i uživate u tome što više. 

Odaberite neki jednostavan  uradak za početak. Internet ih je prepun. Ali je bitno da je odabrani tutorijal napisan smisleno i baš za početnike, a da ne preskače neke bitne korake, koji se „podrazumijevaju“ . Jer kad počinjete – sve mora biti jasno. Također kada se pretražuje Internet bitno je razlikovati UK nazivlje od US. Uglavnom je to naglašeno na početku mustre. Razliku možete vidjeti ovdje: Yarn Forward .
Da bih se prisjetila ove davno stečene vještine krenula sam sa cvjetićima - Mollie Makes crochet-flowers. Na tim malim komadima, koji su brzo gotovi i brzo imate rezultat vašeg rada – možete  fino navježbati  sve bodove i čvoriće. 
Kada odaberete materijal, vunicu, pamuk - na njemu ćete naći i savjet o veličini kukice ili debljini igala. 
 


Onda sam se bacila na konkretnu jesenku kapu - za koju sam tutorijal našla na Little Things blogu! Za početak mi ni ne izgleda tako loše! Radila sam sa kukicom 4, pamučnim koncem.

Pa, veselo kukičanje! 



I ovo se čini zanimljivo

1 comments

  1. E to mi je u planu savladati ove zime, kao i svake zime doduše, ali ove ću se baš baš potruditi da to i ostvarim! Zato hvala na podsjetniku, kapica je divna! :)

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images