SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Vaza i(li) korpe

29.1.14



Običaj je u američkim trgovinama tkaninama da se prodaju i Fat Quarter Bundles. Fat Quarter je četvrtina jarda, rezana tako da se od pola jarda izreže po širini još pola. O tome sam pisala ovdje - FAT QUARTER. To je i jedinica pod kojom ćete u US dućanima i naći cijenu komada, pa se sve onda čini i nekako jeftino!

Bundle je zgodno odabrani set FQ komada iz neke dizajnerske linije ili slično, kojeg onda dobijete za nešto povoljniji iznos, nego da ih kupujete pojedinačno.
Za one koji se bave quiltom ili patchworkom to su idealne količine. Za mene je su to vrlo skromni komadi od nešto manje od 50 x 50 cm. Dodatno ako uzmemo u obzir da će se kod prvog pranja rubovi malo oporiti, dođe se na 48 x 48 cm, barem!

Ali nisam mogla odoljeti i domogla sam se svog prvog Fat Quarter Bundlea. I onda sam danima razmišljala što ću i kako s njim. Za sve mi je premali, a opet – ima ih 6 - 7 komada, pa kad bi se spojilo…
A najradije bih napravila nove korpice od njih, to sam promislila. I stvarno, dobra je to misao bila, jer me je prijateljica pitala imam li baš nešto zeleno da bi ona vješala moje korpice u kuhinji!

A  ja sam, misleći na njenu kuhinju, smislila ovu vazu… Dovoljno je sačuvati neku staklenu teglicu i staviti ju u ovakvu krpenu korpicu. Za veće svežnje suhe lavande ili drugog bilja, može se i bez teglice!  




I u kuhinjskoj izvedbi:



dakle: vaza ili korpice




I ovo se čini zanimljivo

1 comments

  1. Jako su slatke korpice! Super je ideja da ih se koristi kao vaze, ali ova kuhinjska varijanta mi je naj! :)

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images