SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Gdje kupovati tkanine - Zagreb I

22.1.14


Volim napraviti ovaj đir Vlaškom do Jurišićeve, obići ovih par trgovina s tkaninama. Uvijek je to istih 5-6 dućana i onda ih uspoređujem. Ne ponudom, već karakterom.  Tko prati Bofore, jasno je da sam uvijek u potrazi za čistim pamučnim materijalima, ovdje mislim na sastav, jasno 100% pamuk.

Osebujna je to skupina trgovaca i ideja o trgovanju tkaninama. Cijenim ja svaku profesiju, tako i trgovačku, njihovu umješnost da vam prodaju i da na kraju dana budu uspješni. Ali svakako beskrajno demotivira i obezhrabruje  kada su vam ljetos prodali pamučni mako na sniženju, a danas vam pokažu taj isti i vi na deklaraciji vidite da i nije baš skroz pamučni… čak i u najdražim mi dućanima.
Kao primjerice što sam za tople etuije ovdje napisala da sam kupila vuneni  flizelin i bila beskrajno sretna zbog toga… danas sam saznala da je to mješavina viskoze i poliestera.


Vremena su se definitivno promijenila. Prije bi vas stare ogrezle prodavačice, ako ne prostrijelile pogledom, onda barem izazvale kritičnu dozu srama kada biste za obično platno rekli da je keper. Nekada čak, ako im se ne bi svidio odgovor na pitanje „a za što vam to treba“ – bi vam rekle da taj komad tkanine i nije za vas i uvjerile vas da ga ne kupite.
Danas ne! Treba vam keper – evo već reže… kad ono – obično platno. A i obično platno je ok čak i bolje, doduše teško ga je naći te debljine, pa ni ne pitam. 
To su dojmovi iz današnjeg đira. Čitajmo deklaracije!!!

No, krenimo redom Vlaškom prema Jurišićevoj…

''TEX HOUSE''  Vlaška 79 – od pamučnih tkanina imaju nešto kepera i popelina u vrlo razumnim cijenama nevezano za sniženja. Ostalo su viskoze ili pamučne mješavine.

Tuto tekstil - Vlaška 73 – vrlo osebujan dućan. Uvijek je nešto na akciji ili sniženju. Kako s njihove web stranice čitam surađuju s kazalištima, pa to nerijetko i objašnjava vrlo raznoliku (čudnu!?) ponudu. Trenutno imaju veliki izbor vunenih mješavina i trapera po vrlo, vrlo povoljnim cijenama. Jednom sam naletjela  na iznimno povoljna jednobojna platna – vrijedi poviriti.
www.tuto-tekstil.hr

Emporio - Vlaška – Uglavnom je to asortiman modnih tkanina, što znači vrlo malo metraže sa 100% pamučnim sastavom. Nešto popelina, trapera i kepera u najtmurnijim bojama koje možete zamisliti. Također imaju i nešto kosih traka i poruba u ponudi. Često imaju veliku ponudu restlova modnih tkanina. Ne pitaju ništa, ali su vrlo često zbunjeni što vas zanima samo taj tamo mali oskudni kutak njihove velike ponude.
http://www.emporio.hr

I to je kraj Vlaške ulice. Doduše ima još jedna mala trgovinica u Importane galeriji  vrijedna spomena Modesta - u koju ja doduše nikada ne ulazim jer u ponudi imaju uglavnom svilu. Divne svilene tkanine, s prekrasnim uzorcima, koje bih mogla samo satima gledati. Nekada znaju imati i povoljan lan, a drže (koliko sam izvana vidjela i metražu za odijela). Šteta da mi je naslovna ilustracija u stvari dućan koji ne nudi tkanine koje mene zanimaju. Ali ovako bi trebao izgledati!
 


U Jurišićevoj je u Rotondi meni jedan jako dragi dućan Ruho – osim velike zastupljenosti modnim tkaninama (čitaj – ne pamuk) ima i zanimljiv izbor makoa, popelina i kepera. Neki od tih materijala i jesu 100% pamuk, ali ih je većina s dodatkom elastina. Trgovina mi je draga ustvari jer pri ulasku u rotondu volim kad me zatekne miris kave.
Na istom katu nalazi se dućan gdje možete naći zanimljivu dugmad, razne čipkaste porube i trake. Zove se Panika – a jednina panika je, mislim u tome, što vam neće izdati račun – ni da gospođa trepne.
Ili ja tako naivno izgledam? Čak i sa trbhom…

Dalje u Jurišićevoj je Krpica. Tamo inače ne ulazim često jer brokati i sateni kojih je veliki izbor na raspolaganju nisu moj đir, ali evo danas opet jesam, jer volim čuti da tamo cijene metar popelina duple širine 90 kn, dok inače svugdje košta 50 max.

Svijet tkanine od Lantea grupe – je nešto niže u Jurišićevoj kod kina. Standardna ponuda modnih tkanina. Nađe se nešto tumornog kepera i lana, popelina…  S tom Lanteom ja nikada ne znam što u kojem dućanu drže. Raštrkani su  po svuda. Svijet tkanine i Naš dom. U jednom su modne tkanine, u jednom samo tekstil za zavjese, pa u trećem dućanu ima i jednog i drugog… peti drži dekore. A na jednom mjestu da to objedine, mislim da bismo dobili fantastičnu trgovinu.  Još da je stave oniline…
I to bi bilo to. Nešto ćete naći ako lutate i ne znate što biste.


Ovaj krug uvijek završim u Boškovićevoj… ali o njima u nekom narednom postu!

I ovo se čini zanimljivo

11 comments

  1. Znaš li možda gdje bi se mogla naći ekokoža?

    Ikoo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, svejedno.

      Blog je super :)
      ikoo

      Izbriši
    2. dali moze neko reci gdje se mogu kupiti materjali sirine 30X30 raznih boja.....gdje se mogu kupit tkanine na tako kolicine

      Izbriši
    3. Uglavnom se prodaje roba rezana na cijelu širinu, koja je obično 140cm, a možete tražiti da režu na 20cm ili više.
      Na etsy.com možete kupiti Fat Quarter komade (oko 45x50cm). a pogledajte i stranicu http://aninetkanine.com/

      Izbriši
  2. Hej..znas li mozda gdje ima (šira) ponuda materijala od šljokica? Ili mozda neka stranica na netu, ono sto sam ja po Zagrebu našla vrlo je oskudno...

    OdgovoriIzbriši
  3. Zna li netko mozda gdje a velik izbor cipke, a da cijene nisu previsoke? Lp :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Ako uđete u dućan "Čateksa" u Čakovcu raspametit ćete se od divote. Stotinu (i više) tkanina 100% pamuk, još k tome domaća proizvodnja. U svim bojama i dezenima, točkice, cvjetići, prugice, kockice, sve boje koje postoje na ovom svijetu. Najveći problem je izabrati, jer želiš sve. Nešto se može kupiti i online.

    OdgovoriIzbriši
  5. Da li znate gdje se može kupiti tila na metar-dva? i po kojoj cijeni otprilike to dođe?

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Probajte u Pamigo dućanu http://www.pamigo.net/

      Izbriši
  6. Da li znate di se može kupiti tkanina za zavjese? Tražim malo starinski stil sa volanima po rubovima

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images