SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Domaća pasta alla puttanesca i novi rukohvati

15.1.14



U boforskoj radionici se i dobro jede. Tako me i uvijek veseli probati sašiti i smisliti neki komad koji će mi kuhanje učiniti jednostavnijim, zanimljivijim ili jednostavno osvježiti kuhinjski prostor.
Danas ću umjesto tutorijala kako se to radi, podijeliti kako se radi domaća pasta, tjestenina. Sastojci su: jaja, glatko brašno, sol i maslinovo ulje po potrebi. Omjer je: 1 jaje na 100 g brašna – a računa se da je jedno jaje po osobi. Tako sam ja pripremila 3 jaja i 350 g brašna. 300 za tijesto, a 50 g za pobrašnjavanje. A kako se to radi? Pa to možete vidjeti od Jamie Olivera uvideu iz serijala „Jamie kod kuće“ 

Ja sam za svoju pastu napravila alla puttaneca – to je dašak Mediterana kojeg možete i po zimi namamiti u svoje domove. Sve namirnice su dostupne – masline, kapare, inćuni… jedino eto s pomadorama se nekako potpomognemo iz zimnice!
Ono što sam htjela pokazati su ovi novi podmetači i rukohvati, od kojih ovaj veliki može poslužiti i kao spremište! 

I ovo se čini zanimljivo

0 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images