SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Cvita - viseći organizator s džepovima

24.1.14



Cvita je viseći organizator s džepovima – dimenzija oko 40 x 40 cm + omčice za objesiti. Izrađen od pamučnih tkanina.

Princip je jednostavan:
-          - Odaberite konačne dimenzije organizatora i na osnovu toga izrežite dva komada tkanineza osnovu na koji će se ušivati džepovi: prednji i stražnji. Na željenu konačnu dimenziju dodajte sa svake strane po 1,5 cm. U mom slučaju su to dva komada 43 x 43 cm.
-         -  Pripremite džepove. Ako želite ovakve „volumne“ džepove – na željenu dimenziju dodajte na širinu sa svake strane po 3 cm.
- Prostrite prednju stranu osnove i na nju pričvrstite bočne stranice džepova na željenu širinu.




-  Kada ih prošijete, donju stranu svinite dva puta ili na samom kraju ili negdje na 1/3 od kraja.
- Ja sam ovdje radila i jedno i drugo: srednji ružičasti džep sam svinula blizu kraju, a cvjetne džepove tik uz rub. S donjim velikim džepom sam se poigrala, tako da sam dio svinula, dio ostavila ravan i prošila negdje po sredini. 


Kombinacije su beskrajne!
- Prije nego se prošije stražnja strana, potrebno je pričvrstiti omčice. To mogu biti omče od tkanine kako sam ja napravila, mogu biti jednostavno trakice, trakice sa čičkom, s rupicom za pucu…


Stražnju stranu osnovice pričvrstite tako da strane  uzorkom  budu prema unutra i prošijte po svim rubovima ostavljajući otvor za prevrtanje. Prevrnuti komad dobro stisnite peglom i još jednom prošijte kako bi se otvor zatvorio i dodatno ukrutili rubovi! 

Veselo šivanje!!!


I ovo se čini zanimljivo

0 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images