SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Rođendanski kalendar - napravite sami!

26.12.13




Uz najljepše želje za ove blagdane i u novoj godini podijelit ću s vama moju ideju za izradu rođendanskog kalendara. Koristila sam dostupne besplatne alate s interneta

Za sam kalendar sam našla stranice na kojima se mogu generirati kalendari po vašoj želji, npr. www.timeanddate.com ili www.calendarlabs.com.
Na tim stranicama možete izraditi i preuzeti kalendare prilagođene našem jeziku, s našim praznicima, da pokazuju faze mjeseca… 
Ja sam se za ovaj rođendanski zadržala samo na jednostavnom prikazu.



Od grafika sam koristila također besplatne vektorske grafike. Ovaj dio je bitan jer, budući da će se kalendar prinatit u konačnici, bitno je da su ilustracije koje koristimo vektorske. To nije neka pamet – to je ono kad zumirate jako sliku, a ona se ne pretvori u kockice, nego su linije i dalje fino glatke. Takve besplatne grafike se mogu naći na freepik.com ili vecto2000



Odabrane vektorske grafike se mogu obraditi u nekom programu tipa Gimp, Photoshop, a nakon obrade (rezanja ili sl.) ih kopirati u WORD, zajedno s kalendarom (kojeg se može također malo ušminkati u EXCELu).

 
Ja sam kalendar zamislila na A5 formatu papira, ali sam ga radila na A4 jer želim da mi ova stabalca budu tik do ruba papira. Tako ću printati na A4 i obrezati na manju veličinu papira. Na datume rođendana sam stavljala znakove a ispod sam napisala očekivane rođendane!

Ovakav kalendar će razveseliti sigurno one najmlađe, a i starijim ukućanima će biti od koristi da ne zaborave članove familije koji se još nisu umrežili neku društvenu mrežu.

I ovo se čini zanimljivo

0 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images