SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Gdje kupovati?

12.11.13



Skupi dućani. Ne volim nikako skupe dućane. Hvala nebesima na internetu i svim bayevima i online zaljevima. Posebno se ne volim osjećati kao dio sekte, pa ni ne obilazim ni dućane koji ti daju osjećaj takve pripadnosti, ali ovu subotu eto jesam unišla u jedan takav.
Slučajno smo obiteljski obavljali jednu sporednu stvar u kvartu gdje se nalazi dućan s hobi opremom za sve i sva. Naravno da mi je suprug udovoljio, em sam mu trudna, em smo obavili dobar posao.
Nisam trebala ništa posebno, no imam ideje za neke božićne ukrase i  vreće za svetog Nikolu, pa da vidim. I vidim cijene na plafonu. Plafonske cijene repromaterijala iz prijateljske i više ne tako nedostižne istočne Narodne Republike.
I što sad? U supermarketu u obližnjem šoping centru također skromni odjeljak za hobiste. I gle sve izrađeno u zemljama zajednice u koju smo tek prišli. Cijene – srednje, no tu je uvijek neka džiđa na akcij - jer što je supermarket bez akcije!?

Odluka – podupirati samostalnu trgovinu koja nabija cijene uvoznog repromaterijala  ili trgovačke lance koji ipak distribuiraju robu koju možemo sad praktički zvati „kupujmo naše“.
Ustvari vrlo nesretna okolnost u kojoj ipak naš mali uskogrudni poduzetnik gubi – iz razloga jer se nije prilagodio. Bilo je dobro do pred deset godina dok je bio jedini, ili skoro pa jedini, ili dok se nije baš svaka tetka okušala u internet kupovini. Žao mi je, ali mi nije krivo - vrijeme je kada se svaki novčić broji.

Još moram ovdje ispričati sličan događaj:  
Kupovala sam šaku jada valovite trakice nedavno u jednom malom dućančiću na Jarunskom placu.
- pošto vam je ova valovita traka
- piše vam, evo 2,50 kune za metar
- dobro, dajte mi 3 metra ove, pet metara crne, 2 metra...
I gospođa dok razvlači metre mojih trakica i gužva ih u smotuljke izjada se kako je teško i kako oni ne mogu konkurirati velikim dućanima.
I dok je kucala u svoju fiskalnu blagajnu, kaže i da su se vremena promijenila, pa me pogleda i reče:
- upravo su poskupile trakice, sad su 3,20 kuna za metar!

I ovo se čini zanimljivo

0 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images