SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Nazivlje po torbama

20.9.13

Kažu da se po rječniku može dosta toga iščitati o samom narodu. Koliko su stari Grci imali naziva za dobar-bolji-najbolji toliko govori o njihovoj želji za nadmetanjem i stremljenjem boljem.

A što reći za sve ove torbe? Imamo li mi naziv za ove tipove i forme torbi? Volimo li ih stvarno toliko - ili su nam to samo - torbe i torbice?




izvor ilustracije: http://visual.ly/ultimate-bag-vocabulary

ovo su clutch - ili male bursice 
 bucket - bag ili kantasta torba kako sam je ja nazvala, a moje cure je zovu baketica 

 messenger bag - ili poštarica, a mi ovakvog oblika je zovemo pelenuša, jer smo je zamislile da ide uz mamu, bebu i kolica

I ovo se čini zanimljivo

0 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images