SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

pinteresting...

13.9.13

100 bofora

Odakle Bofori crpe inspiraciju? Budući da bofori vole toplinu svog doma i širinu interneta – pa eto od tamo.
Našla sam da je Pinterest ili Pin – interest (doslovno prikvači ili pribodi što te zanima – budući da nema HR prevoda, mogu lupati kako želim) – osim izvrsnim dizajnom i funkcionalnošću vrlo privlačan. Dovoljno je jednim klikom na pin - pribadaču - kojeu možete imati u alatnoj traci pretraživača) dodati što vam je zapelo za oko na internetu.
Onda još to i grupirati, pa podijeliti dalje... nema granica.

Tako ja grupiram ono što mi se svidi, pa imam table (boards) sa idejama za dom, za ljetnu odjeću... a imam i tablu sa svojim rukotvorinama.
Zgodno!
Pa ako vas zanima što mene zanima – škicnite i pratite moje Pinterese.



I ovo se čini zanimljivo

0 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images