SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Čuvar tableta

17.1.13


 Ovaj, baš ovakav čuvar tableta (u nedostatku domaćeg nazivlja) je nastao zbog jedne nespretne internet kupnje. Bila sam uvjerena da sam naručila čvrstu tkanu traku koju sam mislila koristiti za naramenice torba… a ono ustvari sam naručila 10 metara elastične trake. 
I što da radim s tim? Nemam nikakvu ideju uopće gdje upotrijebiti elastičnu traku te debljine 4 cm. I sinulo mi. Baš kako se i dobližio jedan rođendan…  Konačne dimenzije su 27,5 x 20 cm. Skrojen da čuva 10'' tablet ali isto tako i kakvu knjigu ili neki sličan komad...



I ovo se čini zanimljivo

0 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images