SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Pregača – jednostavna - naizgled

8.4.12







Ali samo na prvi pogled. Ova pregača je iz jednog komada, bez puca (gumba, dugmadi), bez čičaka, patenata – bilo kakvog kopčanja. I ne samo to – može se nositi s obje strane!!!
Savršena robica za vrtić, dvorište… ili sa po svuda i tek tako. Prekopavala sam Internet danima – uzduž i poprijeko ne bih li našla na ovakvu nekakvu mustru.  I nađem da postoji.

Prilično štur tutorijal, ali mi je dalo za misliti. I tako sam mislila danima i mjesecima i onda u jedan čas - sašila tri.Što me ostavilo sa šest kombinacija!

Sada uz male modifikacije, ali kako budemo rasli – bude se našao tu i džep…  i vidjet ćemo, još po neki modni detalj.

Nama se sviđa!
 












I ovo se čini zanimljivo

4 comments

  1. pregača ti je toliko dobra da se ozbiljno razmišljam o nekakvoj trampi naših kreacija :) kod mene kandidata za ovakva slatka i korisna pokrivala ko u priči :)

    OdgovoriIzbriši
  2. opa! slatka trampa :D
    cek - boys, zezaš! smislit ćemo i za decke nešto!

    OdgovoriIzbriši
  3. Krasne pregačice, kao i cijeli tvoj blog za koji te čeka nagrada kod mene, pa svrati http://mrvica-zivota.blogspot.com/2012/05/jos-jedna.html

    OdgovoriIzbriši

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images