SELIM SE!

100 bofora se sele na novu adresu:
100 bofora.net

možete nastaviti surfati starim blogom, a možete i škicnuti što je novo na: 100 bofora.net

Torbe - kockasta edicija

15.1.11


Kako se bližio termin poroda, tako se i bližio i Božić. Ovo je prvi projekt na mašini koju mi je tetka poklonila za vjenčanje. Torbice su samo nastajale i nastajale… a ja prebacila termin skoro do Božića. Čini mi se da su svi pod bor dobili nešto kockasto od obitelji Eastwood.

A obitelj Eastwood je dobila novog člana!

Torbe su od pamučnog platna.

Kariranih uzoraka crvene, plave, zelene i žute - pa tako u svim kombinacijama.
Postava je žutika.







Ipak, moji favoriti su torbice koje se mogu obostrano nositi. Na koncu, meni je ostala samo ova plava... a i ona bi otišla da nisam džep krivo zašila!

I ovo se čini zanimljivo

0 comments

Pokreće Blogger.

Like us on Facebook

Flickr Images